Glad på bilden, ledsen i verkligheten

HATE, LOVE, HATE, LOVE, HATE, HATE

hellu mina kära bloggläsare, idag har jag ändå uppdaterat ganska bra eller hur?. Men jag drog iväg på dansen som var halv 8. går ju egentligen på onsdagar men eftersom vi drar till turkiet på onsdag och kommer hem på onsdag kommer vi missa två gånger så vi fick gå idag om vi ville så jag drog iväg idag istället,.. Men som rubriken säger så är jag ganska glad på bilden nedan, men jag bjuder på den. Fast jag är fortfarande ledsen, först för julia såklart. Jag kan verkligen inte tänka mig att åka utan henne hon som hjälpt till mycket och allt. och sen en annan sak som vi kastar bort. Men jag kikar på idol jämt nu har inte riktigt hängt med så bra eftersom jag ser bara typ halva program men aja.. Imorgon är det en ny dag och nya möjligheter så jag ska sova och vakna upp med ett leende på läpparna trots att julia faktiskt får stanna hemma. Man får tänka positivt. Men godnatt och puss på er alla fina människor där ute :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jo, dret fin ju. Du får ta en kurs med mig nån dag.. ;)

2011-09-20 @ 13:26:03
URL: http://fridavictoriaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0