Helgaaaaaas!

Bar av att tänka på godis känner jag smaken och doften :D haha! nej men jag la in lite bilder ifrån kameran faktiskt och som sagt, dessa fina påsar som jag och emma köpte med oss hem i fredags hamnade på datorn. De fick en att bli lite godissugen på nytt. Men som sagt, drar till turkiet och jag antar att det blir endel godis där så jag sparar mig till dess så jag är riktigt sugen och vräker då.
Vad händer i mitt liv då? ingenting alls verkar det som. Jag bara är, jag är alldeles för slöö för att göra någonting och jag vill bara meddela er alla att det är svinkallt i huset. Det är väl någon himla pump lr någonting som i alla fall skickar ut värme i huset som är trasig sen har bygg-göbbera allltid öppet fönster och dörr för att det är varmt åt dom! de är helt galna! Så sitter här med endel tröjor på mig.. Borde sätta på mig sockor för fötterna är iskalla.. Jag har ont i halsen också så nu får jag ta och krya på mig sörrrni!
Men vad har ni för er om dagarna då? gör ni något roligt? har ni några tips på nö kul eller så :D haha! skriv da i så fall för jag är ju så  tom på allt jämt nu!..





Mumma emma, 4 godispåsar.. men vi är inte feta utan vi ville ha endasr 1 sort på ica också så vi gick dit förs och köpte den sorten. Sen gick vi till antons och köpte resten haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0