The kök

Hej hoo, jag och marcus har varit sega på morgonen idag och luggit och haft egen idol audition :D haha, jag tror han vann vi blev inte riktigt enade :)..
Nej men snart är det fotbollsmatch! Yes, årets sista fotbollsmatch men den är hemma på klingevi i alla fall och hoppas det blir en bra avslutning.
Annars är det lördag och man har NO-prov på måndag så lär att bli sittnas med det under helgen, förutom imorgon som jag och Lina drar till Karlstad en sväng :).. men sen går vi i skolan måndag, tisdag och onsdag och på onsdag far vi ifrån munkfors och sverige, KAN INTE FATTA RIKTIGT!.

Det börjar hända någonting på övervåningen också, nu ser man igenom hela huset kan jag säga för de inte finns några väggar kvar :D haha.. Men det är på god väg och jag längtar tills det är klart, jag tror de kommer bli super bra!




Mammas stil, svart golv, svarta bänksivor och vitt! :D haha

Kommentarer
Postat av: Elin Å

Ser de ut sådär nu? :D

2011-09-18 @ 01:38:13
URL: http://elinakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0