TURKET!

packat resväskan och allt är nästan klart men endel kvar att fixa ändå tyvärr.. glömt koden till mitt kort, smart martina. Men det måååste jag verkligen ta reda på annars får jag inge pengar.. Men det fixar sig alltid. Kamera batteriet är i alla fall laddat och rensad på bilder vilket är great. Kläder så jag klarar mig är nerpackat, bikini och ja allt som behövs egentligen. Det är väl bara plattång och linsvätska och lite sånt små skit som är kvar. Så yes, nästan redo att åka iväg till turkiet. Imorogn i skolan kommer vi absolut inte vara något uppjagade och okoncentrerade haha! Men det känns underbart åter igen!
Men som sagt, nu ska jag pysa och fixa det lilla sista sen ska jag sova så underbart gott och vakna upp med ett leende på läpparna :D wiie säger jag bara!
just ja... eftersom stackars julia som får stanna hemma ( ttycker verkligen hur synd om henne som helst) så ska inte kicki heller med ( hennes mamma) och då har de vuxna blivit oroliga igen typ nej men de vill ha med en vuxen därför så ska kanske moster följa med eller hennes man andreas och någon av mina kusiner daniel eller alexandra, om det är okej för alla och om de ens vill förlja med :). får se hur det bliv, jag vet i alla fall att vi kommer ha skit roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0