yes, handicapped!

Nu händer det grejer kan jag säga, och nu märks det väldigt väldigt tydligt för oss här hemma också :).
Har nämligen ingen spis, ingen diskmaskin, diskho (kranvatten från köket). Så yes, robin kokade makaroner förut på en såndär liten platta och han tog antagligen vatten ifrån toan det vet jag inte men sen hade han ingen stanns att hälla ut vattnet, joo visst han fick gå ut och hälla på gräsmattan.. Herregud man är verkligen llite små handikappad utan det där. Man måste hitta sina lösningar. Själv tog jag mig fil och flingor men när jag kom upp visste jag inte vart jag skulle ställa disken., Haha! Det kommer nog få vara så här nu ett tag tills vi får tillbaka det där...

Ja, ta bara en titt på hur det ser ut! 





Kommentarer
Postat av: Lennart B

hej å hå !!!En visa ska ja sjunga,

till er alla som är unga.

Va ädä som händer me munkåsen ???

2011-09-20 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0