Kommentarer

Isabelle om the new design: Mig funkar den för Martini, jävlar va snygg da, dör lite hääär! :)

Marina om the new design: Inge fel på designen...Kan var så att Frida behöver uppdatera sin flash player eller java. För ibland kan min bli så också men då har jag bara glömt uppdatera.





fin fint att många gillar min design. Och om det nu kan vara det problemet Marina skrev att man behöver uppdatera någonting så gör det. Vill liksom inte att mina läsare ska se designen som en gröt och tycka det är jobbigt att läsa. Så för alla er som designen ser konstig ut, snälla uppdatera java eller flash player. Så slipper jag ändra någonting och seadan slipper ni ha det jobbigt :).. Pussshej! & tack Isabellus för att du tycker designen är fini :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0