the new design

Fick en kommentar av Frida att designen grötar ihop sig på hennes bärbara dator... Ett stort problem. Jag vill verkligen inte att den ska se ut som någon gröt! Absolut inte.. Problemet är den också att jag ALLTID tittar på olka datorer hur designen ser ut. Jag tittar alltid på Madelenes dator (en laptop, minidator) och den ser alltid lika ut där som den gör på min stationära dator. Kollade även i skolan igår på de bärbara och där såg den också precis ut som hemma.. Så jag vet inte vad jag ska göra..
Men är det någon mer än Frida som upplever det här så får ni gärna säga till och då får jag försöka lösa det på något vis..


Kommentarer
Postat av: Marina

Inge fel på designen...Kan var så att Frida behöver uppdatera sin flash player eller java. För ibland kan min bli så också men då har jag bara glömt uppdatera.

2012-02-16 @ 19:39:49
URL: http://bohlinmarina.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Mig funkar den för martini, jävlar va snygg da, dör lite hääär! :)

2012-02-16 @ 20:05:01
URL: http://isabellehaglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0