Innebandy turnering

Idag var de första skoldagen och den gick smärtt och fint. Skönt att dra i gång lektionerna så, fast när vi sen väl kommer in i det ordentligt så är de inge roligt längre. HA! JO, kör nu, sista terminen och njut med klasskamraterna.

Efter lunch blev det innebandyturnering. Som vanligt var det uppdelade i A & B grupperna så vi i B fick möta alla andra klasser i B och samma med A. Lite fuskigt kan jag tycka för konstingt nog har alla "sportisar" hamnat i B förutom några enstaka som hamnat i A. Så ja B gruppen har alltid varit den tuffare gruppen :D. Och turneringen slutade med match mot lärarna också som vanligt. Dock hade väl åtterna tur och hade gjort flera mål än vi så vi kom inte till semi... För vi spelade 1-1 mot åtterna. Fast egentligen vann vi över dom! men Linda var snål och dömde bort vårt mål.
Sen dömde jag lärarmatchen och tyvärr så var åtterna lite väl seriösa! Jag och Malin blåste inte sönder matchen som de hade sagt att vi inte skulle göra + att malin dömde fel kanske 1 gång. Och det gick de och klagade på efter matchen när de redan hade vunnit och allt!. FYY! :D (jag och malin ska få någonting för att vi dömde (a) wie )
Men det var en kul dag, alltid roligt med något annat. Men eftersom skolan knappt ha börjat så skulle de va skönare att ha haft det här längre fram. Men så är det..
Och yes, jag var med och kämpade med mittt lag även fast snoren rinner ur mig!

Nu ska jag kila upp efter att ha luggit i sängen och sovit.. Det behövde jag kan jag säga! Och nu längtar jag tills jag får gå och lägga mig igen.. och jag ser att det inte är länge kvar tills jag hamnar där igen, kllockan va rätt mycket ändå. PUSSSHEJ!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0