Juniordamerna

Yey! Som jag redan avslöjade i andra inlägget tidigare (som jag hade skrivit helt knasigt i, men jag tror ni fatta vad jag menade) så vann vi matchen i kväll. Viktigt med vinnst, kände i alla fall jag, eftersom det inte varit allt för många vinster. Men inte bara för att bättra på statistiken i tabellen utan även för att stärka oss själv och känna att vi faktiskt är bra om vi bara vill och ger oss fan på att vi ska. Och de goa var även det att vi tog oss igen matchen som segrare även fast vi stötte på tuffa problem. Nellie drog på sig en utvisning 2+10 som var jävligt synd eftersom hon var grym i målet. Innhopparen blev då tremåls skytten Elin som var super kung! Både ute och inne. Gud välsigna dig Elin. Hon fick hålla tätt i mål utan några insläppta, samtidigt som vi passade på att sköta in några sista mål i mål!
Själv tycker jag att Ronja var värd sitt mål mycket. Jag verkligen såg hennes glädje och de gjorde mig glad. Och även Emma J som var med första matchen med oss var grymt duktig! Och ja, de fanns ingen som inte var bra idag. Dock bänka Felicia sig själv (som jag tyckte var fel) med det var nog helt rätt om hon själv kände som hon kände.
Men ALLA var bra! De va roligt.
Härligt också att få stå för 2 av målen. Och vi fick se ett snyggt solo ifrån Mia! Och michelle petade också in ett! Gött mos tjejer! Lägg er alla med ett leende på läpparna <3



Kung Elin, lätt att de var den nya frisyren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0