Karlstad, sundsta, älvkullen

Varit i Karlstad idag med Mosan. Tog bussen 8.40 eftersom Emilia och Johanna gjorde det så vi slapp krongla med hur vi skulle komma ut till sundsta. Så vi hängde på dom dit och kikade runt lite, sen drog vi över till älvkulle. Shiit vilken pajas lektion vi blev indragna på..
Men sen förljde vi med Emilias och Johannas klass på matte och sen med media klassen. Var en fin skola och då syftar jag på sundsta hah :). Men vi får se vad som blir. Har inte valt ännu utan jag kör på sist ut verkligen. Har endast 6 dagar kvar nu. Men bitarna börjar att falla på plats i alla fall.
Jaopp, de var de. Mamma och Amanda var i karlstad på sjukhusbesök så vi hängde på dom hem istället för att åka buss. Så vi var inne en sväng på Ikea, MYSIGT! Både jag och Moa längtar till att äga ett eget hus som man får inreda hur man vill! Hon har lägenheten men hon känner att den inte helt och fullt är hennes och att hon inte komma leva där livet ut liskom :). men ja, de ska bli roligt.
Jag köpte med mig lite smått och gott till mitt rum också. Ni får antagligen se senare. (: pyss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0