Let's zumba!

Yeyy, stod över träningen igår vilket jag gjorde helt rätt i. Så idag kände jag mig faktiskt väldigt mycket bättre än andra dagar. Va endast lite snorig i näsan. Men nu är jag knappt det heller istället har jag dragit på mig en huvudvärk. De får aldrig va positivt helt ut ;)
Men det gjorde så man körde fullt ut på fotbollsturneringen idag! Och äntligen fick vi segra! WIIHOE! Vi vann yey, underbart. Det var riktigt götr. Speciellt för att vi va dåligt med folk inte en enda avbytare. Sen mötte vi 8b och hela deras lag spelar fotboll och de har spelat i samma lag länge också. Men i vårt lag spelar endast jag och Malin fotboll och Lina har gjort. Sen hade vi kämpar Mari med och Moa i mål som va grym för att inte va målvakt!
Men nu sitter jag i sängen lite små slut efter zumban med Sarah!

Men nu tittar jag på tvn. Copycat singers lr vad de heter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0