Sov gott min kära vänner!

Tryckt ner mig i sängen. Tittar på wild child som går på tvn, lite små rolig faktiskt. Har även en drickyoughurt som kommer sitta fint i magen på mig.

Klippt mig idag (n) paassar inte ett dugg i kort hår. Men nu ska de fasen sparas, Ordentligt! försöka platta de så lite aom möjligt, låta det självtorka, använda inpackning oftare och självklart ge ricinoljan som jag köpte en chans :D hoppas de dunkar på mig för uh vad jag vill ha bort de korta håret! Mamma fråga mig om jag aldrig hade funderat på hårdörlängning. Lite chokad att de kom ifrån mamma sådär men jag har aldrig funderat på det. För på de flesta som har de ser det mycket bättre ut när de är naturligt utan förlängning :) men får väl se. Kanske fixar de någon dag. Dock sliter väl de också på håret :(. Skit hår!

Men nu ska jag titta vidare. Pusspuss på er och sov gottigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0