Träna äta sova

Nu sitter jag framför datorn en sväng. Just för att göra ett sista inlägg och säga godnatt till er alla bakom dataskärmarna(eller mobilen förstås). Och jag sitter nyduschad och fräsch känns riktigt skönt nu!
För body attack är ett av de jobbigare träningspassen på mtc (enligt mig) och det blir verkligen skit jobbigt och svettigt. Men nu efteråt känns det hur sköönt som helst! Duschade även där nere så det var liksom bara att gå hem och nu kan jag bara flyga i sängen utan att behöva hoppa i duschen och sådär.
Ska kika en sista sväng på engelska läxan annars tittar jag på handbollen. Sverige mot något lag har inte orkat fatta vilka de möter. Men handboll verkar lite rolitgt faktiskt.

Känner att det är många (speciellt tjejer) som börjat träna väldigt mycket nu och tänker på beach 2012. Det är alltid trevligt med träning. Men alla måste veta att man inte får sluta äta eller träna ihjäl sig utan man måste må bra också. Annars kan det gå riktigt illa och det vill ingen att det ska göra för någon. Men kul och hoppas alla lyckas få till sina drömkroppar!

Nu ska jag sova med gottsamvete efter träning och var nyttig och åt kycklingsallad + en apelsin :D.
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0