träning!

blir att dra iväg på träning idag. FAN!
Jag borde inte gå idag heller tyvärr men vad gör man?! det är så tråkigt att vara sjuk. Inte för att jag är jätte allvarligt sjuk men jag har varit små sjuk hur länge som helst nu!!! Var hur längesen som helst jag var ner på mtc och tränade och innebandyträningarna har jag inte heller varit med på. Bajs sjuka!
Robin råder mig att inte vara med eftersom han pratat med Åke (våran morbror) och han sa att det är alltid bäst att vänta en dag extra. Att man kanske känner sig frisk idag men ändå vilar en dag till för att låta det värka lr vad man ska säga.. Men jag ska fundera någon sekund till så får vi se hur det blir.

Nu ska jag gå upp. hörs väl senare, pussss.



Kommentarer
Postat av: lennart b

hörru tjejen ! du måste bli frisk innan träning. du får inte dra på dig någonting så du blir jättedålig. vill inte du ska lidande längre fram i vår.

sjuk = säng

frisk = träning

kram

2012-01-25 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0